VILKA?!

Kommentarer
Linda

Hej. Jag är Linda, en sprallig prick på snart 33 jordsnurr. Jag bor i Stockholm och har en hund som heter Maximus. På fritiden tycker jag om att hänga med mina vänner och ligga med min kille. Jag läser din blogg för du är så grym på allt, på att skriva och att dela med dig. Jag mår riktigt bra då jag tänker på att jag ska träffa dig och andra underbara vänner alldeles alldeles strax!

2009-11-09 » 20:00:22
Vronkan

Vronkan, 27.

Med två ohängda katter och en skäggig karl.

Läser din blogg för att... Du är underbar. Du kan underhålla vem som helst med ditt språk och dina anekdoter.

Men allt det vet du ju redan.

Puss vackra vän!

2009-11-09 » 20:57:11 BLOGG: http://jvil.blogg.se/
Vronkan

Vronkan, 27.

Med två ohängda katter och en skäggig karl.

Läser din blogg för att... Du är underbar. Du kan underhålla vem som helst med ditt språk och dina anekdoter.

Men allt det vet du ju redan.

Puss vackra vän!

2009-11-09 » 20:59:49 BLOGG: http://jvil.blogg.se/
Jempa

Är en mamma, eller en stycke andrahandssortering som min sambo kallar mig ;) 30 bast. Bor i woodbo med man och barn. Katterna Ninjah & Bettie.... tror inte de är som de ska där upp om ni fattar?!

Jag älskar din blogg, men så älskar jag ju dig med ;).... Puss Lina!

2009-11-09 » 21:42:45
Frida

jag läser ju vaaaaarje dag:)

2009-11-10 » 06:13:02 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
Therese

Hej, mitt namn är Therese och jag är sockerberoende! Läser din blogg för den ger mig glädje och styrka pga dina kloka ord, och ibland bara ett gott skratt. Jag bor i samma stad som dig och har två skitungar som jag älskar över allt annat. Vill skaffa katt men då skulle min dotter nog gosa ihjäl den på en kvart. Jag mår som bäst när jag har balans och harmoni men det är alltför sällan. Fortsätt med det du gör allra bäst- sprida glädje. Och du vet att jag läser, och är rätt bra på att kommentera :-) Puss

2009-11-10 » 08:17:19 BLOGG: http://tesss74.blogspot.com
Elin

Jag läser ju!!



Måste nog fråga i min blogg också vilka som läser. Några vet man ju å det är antagligen de som kommer kommentera.



Krya på dig Lina!

2009-11-10 » 09:35:10 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Hannis

Johanna 32 jordsnurr bor i Skogsbo med en gubbe och 2 små mini gubbar. Har en svart hund. Äger inget körkort. Läser din blogg för att den är ärlig och du har ett roligt sätt att skriva. Sen lyssnar du på väldigt bra musik och är extremt sexig!!

Puss!!

2009-11-10 » 10:59:45
Lisa

jag är Lisa 33år, bor i Bengtsbo i ett underbart men rätt risigt hus med min älskade karl, 2 ungar och 2kreatur som är katt till arten med beter sig och har storlek som kreatur. typ 5bilar och ett upplag av grejer utspritt i alla vrår. jag läser din blogg för att du skriver så underbart om livet att det bubblar i själen. Du gör mig glad, eftertänksam och ödmjuk. Tack!

2009-11-10 » 12:32:22
Andrea

Läser tacksamt din blogg varje dag. Älskar ditt sätt att skriva och du får mig ofta att le.



Är 31 år och har nyss flyttat ihop med min dröm man och våra 3 bustjejer, på Blinkastigen i skogsbo.

Äh, du vet nog det mesta redan... ;-)



Ha det bäst!

Kram

2009-11-10 » 12:39:13 BLOGG: http://andrea-mybookofdays.blogspot.com/
Veronica

hej! Saknar dig på jobebt idag!

Och mig vet du vem det är...! Kanske :)

En snart 37 årig helknasa som älskar livet!!

Puss!

2009-11-10 » 17:39:23 BLOGG: http://veronicaeklund.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0