Nagelbandssmärtor!

Kommentarer
Sandra

Njaaa, jag tror inte det är nåt sånt. Min pappa är likadan. En gång fick han sån frossa så han drog på sig en gammal stickad klänning. Så när mamma kom hem så stod han i den & skaka som en idiot med håriga ben. Fatta vilken syn :P Men nu när du skriver att du brukar frysa när du har lågt blodsocker så kanske det ligger nåt i det :O jag har ett jäkla stor behov att få i mig en STOR mängd socker varje dag, helst en gång i timmen. Så när jag jobbar eller pluggar har alltid godis & dricka i närheten. Jag behöver inte ens vara sugen på det men jag känner att jag måste ha i mig det, & finns det inget i närheten så känner jag mig sjuk, & då fryser jag oftast :S



Haha ja dom där jäkla hormonerna. Än idag kan jag få känna på känslor jag aldrig trodde fanns förut. Men märker att det börjar försvinna mer & mer, sakta men säkert. Ska bli en fröjd om man blir som vanligt sen igen nångång :P

2010-12-19 » 13:18:39 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/
Linnéa

Åh, skulle så gärna vilja ha en förlossningsberättelse :D

2010-12-19 » 13:39:07 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0