Cry me a river

Kommentarer
Anna

Förstår att du känner så :) det gjorde jag med! Men hur som, så är du såå vacker!

Och angående ditt inlägg här, jaa, förmodligen kommer du att kunna tappa upp ett bad, eller ett helt hav -av tårar. Jag kunde aldrig ana vilka känslor ett litet barn för med sig. Otroligt, stort, mäktigt.

Lycka till med allt som komma skall nu! Kram

2010-09-29 » 16:09:13 BLOGG: http://littlemiracle.blogg.se/
Veronica

Ah, vilken underbar video. Tänkte, innan jag såg vilken låt det var att det skulle vara Justins T's Cry me a river. Den älskar jag. Men denna var ju också underbar...

Puss på dig!

2010-09-29 » 16:56:27 BLOGG: http://[email protected]
Jessica

Haha, sötis! Apropå sånt, tror alla blir känsligare av graviditet o ännu värre efteråt (för mig iaf), alltså, hur mkt bättre skulle världen se ut om det var män som var gravida o drabbades av dessa extrakänslighetshormoner? A lot?!

2010-09-29 » 21:06:37

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0