Dåligt samvete

Kommentarer
HannisFint

Men choklad/neger boll är ju lätt och det fixar ju du.. Och det är ju gott med..

2011-12-22 » 22:40:48
Anne

Hej



Jag är uppvuxen utan bullmamma o tycker jag har klarat mig bra... sluta ha dåligt samvete, tror du är jättebra mamma med eller utan bullbak!!!



Kram o go jul

2011-12-22 » 22:41:38
Lina

Men fina lina då.. Min mamma kunde endast baka sockerkaka. Det led inte jag av :) Jag lagade mat för första ggn när jag var tjugo år o bakat gjorde jag inte förrän jag flyttade hit till Ronne. Det går alltid att lära sej, se på mej :) MEN, det är inget måste! Du är en hejdundrans bra mamma ändå :) vifta bort dom dumma tankarna!

2011-12-22 » 22:49:02 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Lina

Huvudsaken är att du älskar Ludde, tar hand om honom, ger han mat när han är hungrig, stöttar han när han mår dåligt, kramar han när han behöver mammakramar som bäst :) .. sen varifrån pepparkakan kommer som han stoppar i truten har ingen betydelse!!

2011-12-22 » 22:55:32 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0