Sanningar

Kommentarer
lina

skrev ju i bloggen för inte så längesen att jag stängde in heidi i lekrummet. just nu, när jag har ont i kroppen 24 timmar om dygnet, så har jag sämre tålamod än nånsin.. och när hennes 2årstrots börjar ta fart o hon gör saker som hon VET att hon inte får o bara för att se min reaktion OM O OM O OM igen så skulle jag vilja slita håret av mej själv o explodera. självexplodera. får dåligt samvete när jag först säger åt henne, så övergår det till skrik.. bättre jag låter oss vila från varandra. hade dåligt samvete först över att jag stängde in henne i lekrummet. men det var BRA SKÖNT! då kan hon inte klättra upp på diskbänken / köksbordet o ramla ner. inte kasta saker omkring sej som kan gå sönder. osv osv. skönt att andas ut, för att sen gå in o be om förlåtelse o börja om..

2012-11-17 » 10:37:13 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
Linnea S

När jag tappar tålamodet skriker jag åt varg.. Får alltid dåligt samvete. Men inte ens jag som är 'dagsfröken' orkar vara pedagogisk jämt..

2012-11-17 » 11:46:41
janina

Jag skriker nog alldles för mycket.. speciellt när barnen skriker (smart mamma) och slår varandra.

2012-11-17 » 18:40:10

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0